სამსახურის შენობაში შებიჯებისას ჩვენი ტვინი ავტომატურად ერთვება სამუშაო რეჟიმში, რადგან ირგვლივ ვხედავთ საქმიან კოლეგებს, საოფისე კუთხეებსა თუ დოკუმენტების დასტას. სახლის პირობებში კი სამუშაო ატმოსფეროს შექმნა შედარებით რთულია.
გაითვალისწინეთ, სამუშაო სივრცე უნდა იყოს მაქსიმალურად სუფთა და ორგანიზებული.
გასწავლით, როგორ შევქმნათ სახლში სამუშაო სივრცე და შევასრულოთ საქმე ნაყოფიერად:
- ეფექტურად მოაწყვეთ თქვენი საოფისე სივრცე
სახლიდან მუშაობისას განსაკუთრებით რთულია, რომ სამუშაო რეჟიმში გადავერთოთ. პროცესის ეფექტურად წარმართვისთვის უმჯობესია, თუ საოფისე კუთხეს მოვაწყობთ. სამუშაო მაგიდა, საოფისე სკამი და კომპიუტერი ძირითადი ელემენტებია, რომლის გვერდზეც შეგვიძლია განვათავსოთ საქმისთვის აუცილებელი სხვა ნივთები.
- აირიდეთ თავიდან ზედმეტი კაბელები, გამოუსადეგარი ნივთები. მაგიდის ზედაპირზე განათავსეთ მხოლოდ საქმისთვის აუცილებელი წიგნები.
სტატია სრულად იხილეთ აქ.
Sheniinterieri-სთვის სტატია მოამზადა ფლორენციის დიზაინის აკადემიის კურსდამთავრებულმა, ინტერიერის დიზაინერმა, თაკო არდოტელმა.
❤️ თუ ინტერიერი შენი ინტერესის სფეროა, გაეცანი ჩვენი გვერდის სხვა სტატიებს💫
მასალის გამოყენების პირობები